Qui fa, qui sap, qui...?

Temporalització Distribució
  15min. Per parelles i tota la classe

Procediment: el mateix que l'activitat anterior. Esta activitat és més oberta que l'anterior i dóna més espai a l'espontaneïtat. És útil per veure el domini previ de valencià dels alumnes.

1er. Faran una ullada a les següents frases, fotos, vídeos i cançons.

 

  • M'agrada més la pizza que l'hamburguesa.
  • Recorde la meua besàvia.
  • El meu aniversari és en Maig.

Muy Interesante

Egilona: la última reina visigoda y la primera dama de al-Ándalus (mié, 08 may 2024)
>> Leer más

Españolas en la Segunda Guerra Mundial, 'combatientes del silencio' en la Resistencia francesa (Fri, 10 May 2024)
>> Leer más

¿Qué ciudad española bautizó Lord Byron como la 'sirena del océano'? (Thu, 09 May 2024)
>> Leer más

Araceli Camacho: “La transformación digital en salud implica un cambio en la forma en que operamos” (Thu, 09 May 2024)
>> Leer más

Descubre el misterio y los oscuros secretos detrás de las tablillas de maldición romanas (Thu, 09 May 2024)
>> Leer más

2on. Es debatrà en parella si amb la informació de l'exercici anterior tenim algú que puguem relacionar.

 

3er. De la mateixa manera que abans, els alumnes es posaran en peus i aniran fent preguntes espontànies. Si cal, alguns alumnes poden preparar les preguntes prèviament.