Anem a veure... a qui no coneixes?

Temporalització Distribució
15 min.

Parelles i

tota la classe

Procediment: aniré controlant les intervencions passejant per classe. Si sorgeix algun dubte l'exposaré a tota la classe en busca de la solució. Com a últim recurs donaré la solució.

Font: Norman, Levihn i Hedenquist, 2002:24)
- Anem a veure... a qui no coneixes?

 

1er. Els alumnes per parelles escriuran preguntes per demanar informació personal als companys i trobar quatre persones amb alguna cosa en comú. Si fos necessari les poden escriure en la seua llengua materna i després traduir-les amb el professor o amb les guies de conversa per al seu idioma del següent enllaç.

 

 

Preparem les preguntes
Preparem les preguntes

2on. En parelles es preguntaran i replegaran informació del company.

 

3er. Continuaran fent el mateix exercici alçant-se i fent noves parelles per tota la classe amb l'objectiu de trobar quatre persones que tinguen algun tret en comú amb ells i amb la seua parella inicial.

 

4t. El professor els demanarà que tornen al seu lloc. Per torns hauran de posar en comú a tota la classe les troballes fetes.