Plantes i animals del nostre entorn

Temporalització Distribució
25 min. En parelles i en dos o tres equips.

Procediment: El alumnes per parelles buscaran informació a la web proposada sobre animals o plantes, l'objectiu és fer una breu redacció sobre el contingut triat i respondre en equip a preguntes fetes.

Punxa la imatge
Punxa la imatge

1er. Buscaran en parelles informació sobre un animal i una planta en específic que hagen vist al nostre entorn.

 

2on. Faran un esquema d'allò que es contarà als companys: a) on hem vist l'animal o la planta, b) en quin estat estava, c) queden molts pel nostre entorn, etc. Per aquesta tasca potser serà necessari fer una breu recerca per Internet a part de la web suggerida.

 

3er. Faran la presentació dels continguts davant de la classe.

 

4t. Dividits en dos o tres equips es faran preguntes sobre les exposicions.

Activitats extra: per aquell alumnes que acaben abans poden realitzar les fitxes de treball que hi ha a sota d'alguns animals com el gat o el gos. Estes fitxes també es poden utilitzar com material de reforç per qui ho necessite.